Multicoloured snapshot

Idag har jag badat för första gången för i år. Det var ganska kallt och så, men mest var jag rädd för fiskarna, sjögräsen plus att det var mörkt i vattnet. Men annars så!

Försöker få Ansgibus att leka med mig men han är skitsur för att hans favoritleksak (påfågelfjädern) är trasig/söndertuggad och vägrar att leka med nått annat= han går runt och jamar högljutt för att visa sitt missnöje= jag blir skitstressad. Ej så kul alltså. Ska nog köpa en vanlig påfägelfjäder och sätta fast på hans leksak så att han blir nöjd.

Är så pepp för på fredag kväll kommer ju min finaste Pop till mig och jag kan knappt vänta för det kommer bli så fint och vi ska gå på Skansen och shoppa och dricka vin och bara mysaaaa! Vill ungefär bara att det ska vara fredag imon, hoppas att dagarna går snabbt!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0