Och jag stal något du ändå ville ge mig.

Idag har jag tillbringat eftermiddagen på stan tillsammans med Anna, så åkte direkt efter jobbet in till stan och mötte upp henne där. Vi åt först på Taco Bar, och sen gick vi runt och kikade i lite affärer. Jag var trött efter att ha jobbat, men hittade ändå lite saker:


En röd (!!!) väska! Tyckte den var så himla fin, gillar dock inte det beiga menmen.


Ett par kinaskor


Och ett glitternagellack!

Vi hade egentligen tänkt att göra sushi ikväll, men jag är så trött och vi har precis kommit hem så vi har bestämt att vi ska göra det imon istället! Och imon ska vi upp tidigt och sen ska vi fixa iordning oss och sen ska vi åka in och besökaSkansen, gå på stan, gå genom Gamla stan och sen ska vi gå på Naturhistoriska muséet! Japp, så är det.

 


Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0