First day

Första jobbdagen av trettionio avklarad, allt gick bra. Fick ha dom två barnen som jag haft när jag jobbade några dagar i april/maj, så jag var glad! Imon ska jag jobba 8-17, alltså stänga. Är skitnervös, fast jag tror personen som går hem näst sist är schysst så kan nog fråga henne. Hoppas jag.
Och idag efter jobbet när jag kom till Danderyds sjukhus och skulle byta från bussen för att åka hem så tänkte jag att jag skulle åka buss istället för tunnelbana eftersom bussen stannar mycket närmare huset, och det regnade så det kändes ju som en bra grej. Dock kom inte helvetesbussen (och det är inte första gången den inte kommer..), så jag blir skitsur och går ner till tunnelbanan istället men då visar det sig att den inte gå för det är nått fel vid Zinkensdamm så jag fick gå upp till bussen, vänta igen och när den tillsist kom så var det ju hur mycket folk som helt på den eftersom tunnelbanan inte gick. Men jag kom hem tillsist, dock inte på värdens bästa humör men Mattias var söt och hade köpt med sig vattenmelon hem till mig så nu är jag lite mer happi! Ska nog sova tidigt ikväll så jag orkar hela dagen på jobbet imorgon.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0