Dagen

Firat Mattias födelsedags idag!


Först fick han presenter i sängen. Jag gav honom Alfapet, en vattenkaraff och ett par strumpor.



Sen bjöd jag på värsta megafrullisen (nej, vi åt absolut inte upp allt. Vet inte rikigt vad jag tänkte på när jag tillagade denna frukost man ja...)! Och sen chillade Mattias medan jag dukade undan och sådära. Efter någon timme åkte vi in till stan och gick runt där en liten stund. Och sen gick vi på Asian Market och det var ju himla spännande och dom har ju typ megasnygga nudelpaket. Iallafall, vi köpte ingenting förutom en slev.


Och när vi väl kom hem så skulle jag göra en tårta till Mattias men ja, jag kom på att han inte äger en sockerkaksform så kunde inte göra en tårta. Så istället för det bli tårtmuffins med smält choklad och passionsfrukt ovanpå. Var okej.


Och resten av kvällen tillbringade vi med att spela Alfapet. Kan ju tillägga att Mattias vann med 30 poäng, men att jag lyckades på en ordet "keton". Tyckte jag var himla roligt!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0