Klädproblem

Håller på att packa inför imon. Måste packa fördigt allt ikväll eftersom jag absolut inte har tid att göra det imorgon. Iallafall. Ska på intervju för ett sommarjobb i Stockholm på måndag och måste packa ner lite "intervju-kläder". Alltså, jag har alltid haft en speciell outfit till det innan; Ett par jeans, ett lössittande svart linne och en grön/tuskor/blå/vet-inte-alls-vad-det-är-för-färg-på-den-kofta med vita prickar på. Provade jeansen nu. Alltså, USCH! Det var så fruktansvärt längesen jag hade byxor på mig nu (förutom pyjamasbyxor och byxorna på praktiken) så jag kan inte ha det längre. Fattar inte hur man kan gå runt i byxor. Haha sorry... Så nu får jag tänka ut en annan bra outfit så jag ser representabel ut på måndag. Mm, skulle ju och för sig bara kunna byta ut jeansen mot en vanlig svart kjol och sen köra på samma upptill. Hade ju kanske kunnat funka? Ja, jag får köra på de thelt enkelt...

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0