Tänk vad man kan göra med en liten kniv.

Har lärt mig hur man tar blodprov, sätter sond och ger injektioner idag i skolan. Eller ja, lärt mig och lärt mig. 30 minuters praktisk övning på varje moment, och vi ska kunna det. Känns ju sådär om jag skavara ärlig haha. Men det ska nog gå vägen. Gjorde iallafall bort mig lite när vi skulle ta blodprov; råkade välta ut allt "blod" så hela bordet blev rött typ haha. Ville dö haha...


Och imon ska Ida-Lisa och jag ut och sätta upp en massa SiESTA-affischer så jag får en gratis biljett. Inte helt fel. Nu är det bara två dagar kvar tills mami, Anna och Martin kommer upp till Stockholm. Längtar. Plus att jag ska shoppa sönder på fredag<3

Kommentarer
Postat av: Marcus

Nytt SiESTA!-släpp i veckan. Spännande.



De utlovar "ett gäng riktigt GRYMMA band", så det blir väl typ Eskobar, Familjen och några andra som spelat där 123 ggr + ett okänd hardcoreband och ett gammalt indieband som ingen längre ens trodde fanns.



^^

2011-03-22 @ 20:55:01

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0