Vad som än har gjort mig elak, feg, vad som än har hänt, är allt mitt fel.


Sitter här hemma och fryser. Inte alls roligt. Bara för att Ansgi vill att fönstret ska vara öppet och jag vill att det ska vara stängt. Vi kör typ 5 minuter öppet, tio minuter stängt. Håller på så ungefär tills han går och lägger sig och sover så det kan vara stängt i några timmar. Får klä på mig varmt nu när Ida-Lisa och jag ska ut och sätta upp affischer. Och så måste jag packa idag, åker till Stockholm imon. Längtar. Längtar också till SiESTA's bandsläpp. Det skulle vara ett grymt bandsläpp enligt dom. Jag hoppas verkligen det. Skulle vilja att The Strokes kom (hade blivit HAPPY då), och Timo. Och Kent då såklart. Kristian Anttila hade också gärna fått komma bara för att jag jämt brukar lyssna på hans musik när det är vår och så. Eller Krunegård eller Laakso, åh. Och lite så jaa. Önsketänkande. Vi får se vad det är för "grymt" bandsläpp dom kommer med.


Update.
Jaha, okej. Wolfmother och Meshuggah var det i bandsläppet. Hmm.. Okej Wolfmother. Men ah. Alla verkar vara ashappi. Är nog jag som är gammal och tråkig eller nått...

Update 2.
Okej, Wolfmother kan nog bli ganska bra. Ska sluta vara så tjurig.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Något roligare kunde de ha släppt, såvida de inte släpper mer under veckan. Två mediokra band, det är varken "ett gäng" eller "grymma".



I skrivande stund lyssnar jag på Glasvegas kommande skiva och drömmer om att SiESTA kunde plocka dit dem istället. Fast det lär väl stanna vid just en dröm, antar jag.

2011-03-23 @ 22:52:14

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0