En ny start, jag tänker nya tankar men allt det där du föll för finns fortfarande kvar .


Idag skulle jag ha pluggat. Har jag gjort det? Nej. Har varken ork eller lust med det, utan har tillbringat dagen framför datorn, läst bloggar och slökollat på Scrubs. Jag längtar efter att hänga i parken med mina finfina vänner, att få fixa till mig ordentligt, att dricka vin på Siesta och att få tillbringa sommaren med Mattias.
Det är 30 skoldagar kvar tills vi får sommarlov. Tills dess ska tre tentor klaras av och vi ska tydligen lära oss sjukt mycket om olika läkemedel. Så nu sitter jag här i Stockholm, i mina gråa mjukisbyxor och min Johnossi-tröja och gör ingenting. Jag har inte vart i Västerås på evigheter, först var det påsk och nu är det jobb. Men snart kommer jag tillbaka. Det kommer bli fint.

Kommentarer
Postat av: Ida-Lisa

Det blir kul att du kommer tillbaka snart, västerås har saknat dig! ;D

2011-05-01 @ 22:27:18
URL: http://idalisapersson.tumblr.com/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0