Just a flash of fear behind your camera eyes.

Är hemma i Västerås igen nu i några dagar. Imon har vi seminarie och idag gick vi igenom vad vi skulle säga typ, tråk-seminarie.
Är förövrigt aspepp på siesta och det är typ det enda jag går runt och tänker på att snartsnartsnart åker vi, endast 27 dagar kvar!!! Förstår dock inte riktigt hur siesta har tänkt; jag sätter ju upp afficher så jag får en gratis-biljett. Har satt upp en omgång med affischer, och fick ett mail den 20e april om att det ska komma ut två omgångar med affischer till så att det totalt har blivit tre omgångar. Men grejen är att jag inte ens fått det andra utskicket än, och det är ju som sagt bara 27 dagar kvar tills vi åker (och 28 dagar kvar tills festivalen börjar), så fattar itne alls hur dom har tänkt sig att man ska hinna sätta upp två omgångar affischer på 28 dagar?! Jaja, we'll se!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Ja, du. SiESTA har ingen direkt planering gällande något alls i år, har jag tyvärr hört. En anhörig till mig är ansvarig för ett moment festivalen, men det strular fortfarande med den biten. 4 veckor kvar idag och pengarna kan sätta stopp för vissa utsmyckningar och förskönanden. Illa illa.



Sv:

Ja, det är lite längre att gå till campingen 2010 & 2011 jämfört med tidigare år, men inte assvårt att hitta ändå. Jag kan guida dig/er dit om du vill, vet var den ligger även om det är några år sedan jag var vid det fältet senast.

2011-05-05 @ 15:29:43

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0