The sounds...

Åh, älskadeälskade The Sounds kommer till Arvika!!!! Och jag har ju faktiskt fortfarande kvar min biljett dit. På the sounds hemsida står det att dom ska spela den 15e juli (fredagen), och jag har för mig att jag slutar jobba 15:30 hela den veckan. Jag kan alltså ta ett tåg så jag är framme i Arvika 20:25, och förhoppningsvis har dom inte spelat än så att jag hinner se dom ♥, hitta några att festa med hela natten och åka med första tåget som går 08:35 till  hem Stockholm igen. Är så GALET sugen alltså. Om jag hade haft mitt jobbschema och Arvikas speltider framför mig och jag hade vetat att jag hinner åka och se dom, så hade jag nog till 95% bokat biljetterna och åkt! Seriöst, the sounds liksom ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

ååååh tycker du kan göra det så kan du festa med mig och så. <3 <3 hade varit jätteroligt :D

2011-05-05 @ 22:45:49
URL: http://whenwewerewinning.wordpress.com
Postat av: Magnus

Din blogg är himla fin! :)

2011-05-06 @ 09:23:51
URL: http://hejmagnus.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0