The weekend

Har hängt hos Mattias i helgen, och det gör jag fortfarande. Fast imon åker jag tillbaka till Västerås. Har jobbat idag och ska jobba imon också. Moneymoney alltså. Känns fint. Har beställt mn mobil idag också, den kommer om kanske 1-2 veckor, liksom wohoo! Sen får vi se hur enkel jag tycker den är att använda, haha.
Iallafall, i lördags kollade jag bara en massa på tv, och sen pluggade jag också. Har cp-seminarie på torsdag (det sista i denna kursen, jaaaa!), och efter torsdag är det en vecka och en dag kvar till tentan som tja, vi får se hur det går. Vårdvetenskapliga kurser är inte så roliga att skriva tenta i helt enkelt.
I söndags följde jag med Mattias till "Quarnevalen", kikade jag på deras bil som dom höll på att bygga om och drack av Mattias öl. Mattias gick i och för sig också bara omkring, för han har stukat armbågen sedan han snubblade över en gaffeltruk såatte, han kunde inte göra så mycket ^^



Kommentarer
Postat av: Marcus

Fula färger på glaset. Himmelsblått/ljusblått och vitt får mig bara att tänka på Malmö FF, haha. Ta med det glaset till SiESTA! så köper säkert MFF-älskaren Patrik det för några hundra, han går igång på allt som är himmelsblått! :p

2011-05-11 @ 18:14:48

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0