Veterinären

Idag har jag och Ansgi hängt hos veterinären ett par timmar. Han är lite sjukis och har tydligen urinvägsinfektion, så nu får han äta medicin och så nån vecka så att han blir bra. Liksom, lilla snuttisen<3 Ville bara gråta när jag satt där hos veterinären medans dom undersökte honom för att få reda på vad som var fel. Som tur var var det ju "bara" urinvägsinfektion, så det känns bra, typ. Mattias, som ska passa Ansgi medans jag ska på siesta, är snäll och ska ge honom medicin när jag är borta. Uh, håller alla tummar för att Ansgi blir frisk nu och inte blir sämre, för då kan jag nog inte åka till siesta. Äh, nä nu har vi medicin såatte, nu blir han friskis!


Oki såhär ser Ansgar ut när han har fått lugnande. Om man lyfte honom var det som att lyfta en säck potatis, han var helt lealös. Lilla pärlan<3

Kommentarer
Postat av: Mattias

Gubben :( <3

2011-05-27 @ 22:28:47

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0