Hela livet var ett disco, men hur kunde det bli så svårt?


Fick lite oväntat energi när jag kom hem från skolan idag, har absolut ingen aning om vart den kom ifrån, men jag bestämde mig iallafall för att äntligen ta tag i disken från helgen och städa upp här hemma. Så nu är det fixat, känns ju faktiskt himla bra. Har inte sådär mycket julprylar, mest för att det skulle se skitkonstigt ut med en massa röda tomtar bland alla mina rosa/turkosa saker men också för att jag inte pallar hålla på att pynta. Dock har jag faktiskt införskaffat mig en rosa adventsljusstake och en liten ljusslinga från ikea, så nu är det lite julstämning även hemma hos mig!


Och förresten, angående den där festen imon när dresscoden är vit; jag kunde naturligtvis inte nöja mig med den vita klänningen som jag hade hemma. Mest för att jag inte alls kände mig bekväm i den och så, så idag efter skolan var jag på stan en snabbis och hittade denna lilla klänning på BikBok:


Den är inte kritvit, utan typ en blandning mellan benvit och vit men himla fin tycker jag. Nu ska jag bara lista ut vilka strumpbyxor och skor jag ska ha till, sen är jag och mina glittercider redo!

Kommentarer
Postat av: Marie

Fy vilken söt! :D

2011-11-30 @ 22:45:14
URL: http://fridolfsson.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0