Och så blev jag sjuk och blev den skugga du ser nu.

Jag ska snart iväg till Kelly där jag och mina vänner ska äta tillsammans och hänga och såntdära! Ansgar har gosat så himla mycket med mig idag, han är så gosig nu för tiden ♥ (fastän jag har tappat bort festivalarmbandet som han brukade snutta på). Lyssnar på julmusik men vet inte riktigt om jag känner för att ha jul i år? Well, är väl bara så himla negativ nu pga att jag är så förbannat trött hela tiden och måste ligga i sängen i fyrtiofem minuter på morrnarna innan jag ens klarar av att öppna ögonen, fast jag liksom sovit 7-8 timmar på natten, och att kursen vi läser nu är cp och jag fattar ingenting och vi ska läsa en massa om statistik och tabeller och konfidensintervall och jag fattar absolut INGENTING! Kul med tenta om nio dagar då.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0