Så stanna klockan, ta en timeout, spara spelet jag har bara ett halvt liv kvar.




Hejhej idag har jag varit på en tråkig föreläsning i Eskilstuna och haft en lärare som jag får panik av och sådära eftersom hon är skitjobbig. Och så råkade jag skrika ut ett väldigt fult ord i hela föreläsningssalen, fast tack och lov hade vi rast just då så det var inte många som hörde (hoppas jag). Nu sitter jag i min jättemegarena lägenhet eftersom jag städade den igår, och ska snart läsa lite inför seminariet imorgon.
Jag var förresten och köpte den där adventsljusstaken på Rusta, den rosa ni vet, men alltså den har ju så himla tiny att ha i mitt monsterstora fönster, så jag ställde den i hallen istället! Blev himla fint. Visar bild på den när jag har fixat en förlängsningssladd så jag kan tända den!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Gud vad mysigt kök! Din panda är jättesnygg!

2011-11-25 @ 16:27:51
URL: http://hejmagnus.blogg.se/
Postat av: ♥ Tjelsi - så kan det gå när inte haspen är på ♥

Sjukt sött!

2011-11-28 @ 10:39:27
URL: http://tjelsi.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0