Tänd eld på dina tankar med dina svarta tysta tårar

Imon har jag kvantitativ metodteori-tenta, och ja, vi får väl se hur det kommer att gå. Ska iallafall bli skönt att få den överstökad! Iallafall, imonkväll efter tentan så ska jag och mina vänner först vara hemma hos Catti och äta tacos (<3!!!) och sen ska vi gå och kolla på "Breaking dawn" pt. 1 klockan halv tolv på natten, haha! Kommer bli himla trevligt tror jag. Har hört både att den ska vara jättebra och jättedålig så vet inte riktigt vad jag ska tro. Ska iallafall bli roligt att gå på bio och sådär!

I helgen har jag tänkt att traska iväg till Rusta och införskaffa mig en adventsljusstake! Jag har inga julgrejer alls här hemma, mestadels för att ingenting passar in med mina färger. Känns lite malplacerat om jag skulle börja placera ut en massa tomtar och andra röda grejer bland alla mina rosa och turkosa.. MEN! Kolla vad det är för adventsljusstake jag ska köpa:

Liksom en rosa!!! :D Kommer ju passa så himla bra in hos mig, och då blir det ju faktiskt lite juligt! Hoppas att den finns kvar och så, annars får jag klara mig utan.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0