För jag har sprungit så länge i jakten på något.

Idag har vi börjat vår nya kurs som är cptråkig. När vi hade haft dne i en kvart trodde jag seriöst att vi suttit där i iallafall 45 minuter men så var ju inte fallet. Vi ska skriva vårt PM inför C-uppsatsen som vi ska skriva i vår, och "DET KOMMER ATT BLI SÅ MYCKET ATT LÄSA PÅ HEMMAPLAN!!!!!!!! *slå med pekfingret på tavlan*" enligt vår kursansvariga. Japp.
Nu är jag iallafall hemma och har lekt lite med min bäbis och gjort tacopajsmatlådor och nu ska jag spela sims för att pigga upp mig inför imon då Kelly och jag ska sitta hela dagen och fundera ut vad vi vill skriva vår C-uppsats om.

Och så tänkte jag bjussa på random mobilbilder såhär på måndagseftermiddagen!


Här är min nya jacka som jag köpte på Myrorna här om dagen för ensast 135:-, fett värt.


När vi var i London i augusti såg jag denna fina muggen, men köpte den aldrig vilket jag ångrade. Men nu när Kelly var och hälsade på sin boyfriend så bad jag henne att köpa den till mig, och kolla hur fin den är!<3


Såhär ser det ut när jag äter lunch! Matlådan är också från London, och så finns det små bestick i ett fack på locket, åh!


Och i skrivandets stund ser jag ut såhär! Fick denna leopardmössan utav Anna eftersom hon ändå inte skulle använda den. I love it och går typ runt med den hela tiden hemma!

Kommentarer
Postat av: lillapister

Haha, ja det ser iallafall inte ut som du är flintis vilket det gör på mig! Bättre på dig än mig systeryster! :D

2011-11-08 @ 16:51:03
URL: http://eklundgren.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0