I am the clown with the tear-away face, here in a flash and gone without a trace.


I fredags kväll var jag på Halloween-fest. Eftersom jag bara hade bestämt mig två dagar innan så hade jag väl inte dirket några kläder att ha på mig, men kom på att jag hade ett diadem med öron på, så jag blev katt. Började med en pre-förfest hemma tillsammans med mami och Anna (pre-förfesten's musik bestod utav kent<3 love to pre-party to kent liksom!), och efter att jag hällt i mig ett par cider och några muggar vin så slängde jag mig upp på cyklen och gav mig iväg till Ida-Lisa där alla andra hängde. Jag hann vara där i typ en och en halv timme innan det var dags att sticka till Kåren. Väl på Kåren så dansade jag och hade himla trevligt. Jag blev så himla glad när dom spelade Håkan och Svenska björnstammen och Spice Girls och dub-i-dub och en annan massamassa bra musik, så jag och mina vänner dansade typ hela tiden, och hade det sådär himla trevligt!









Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0