I've seen this room and I've walked this floor.

Idag hade jag egentligen tänkt att visa er hur min fina vinterjacka jag köpte i London ser ut på riktigt, och hur väskan jag köpte i helgen matchar himla bra tillsammans med den. Men det regnar ute, och min kamera tycker inte om att bli blöt och jag tycker inte heller att det är så himla trevligt, så ni får helt enkelt vänta.

Igår hade jag halvtidsbedömning på praktiken, och den tog bara 30 minuter istället för dom två-tre timmar som dom sagt att den skulle ta? Well, jag är nöjd att det gick snabbt. Tycker det är så himla jobbigt att sitta och bli utstirrad och förklara en massa vårdvetenskapliga grejer och sånt där.

Och justde! Min vän Ida-Lisa visade mig att min blogg ser helt dum ut om man kollar på inläggen via Bloglovin', typ, min probilbild, info och lite andra bilder är ju inte alls med om man bara kollar på enskilda inlägg. Och eftersom jag typ inte använder mig av bloglovin' så hade jag ingen aning om detta. Och jag vet inte alls hur jag ska fixa till det så att en enskild inläggssida ser lika dan ut som hela bloggen gör? Om ni fattar..?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag kollade lite och du har en annan css-mall för inläggssida, arkivsida och kategorisida. Gå in på kodmallarna för varje sida och ganska högt upp finns det en rad som ser ut såhär:

<link rel="stylesheet" href="../../style.css" type="text/css" />



ändra så det bara står "style.css" inte ../../ före :)

2011-10-18 @ 12:13:58
URL: http://noalik.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv: prova ta bort ${BlogUrl} för det ska bara stå style.css.

2011-10-18 @ 19:43:33
URL: http://noalik.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0