50-års kalas!

Igår åkte jag och Anna upp till Göteborg för att fira papis fru Åsa som fyllt 50! När vi kom fram så chillade vi mest, och sen så gjorde vi oss iordning och väntade på att gästerna skulle komma, vilket jag tyckte tog forever eftersom jag har jättehungrig! När dom tillsist kom så åt vi, och så åt vi lite till och ja ni vet ju hur det är... Och sen så kom det lite mer gäster och vi förflyttade oss ut i köket för att lämna plats åt de nyanlända, och sen så hängde vi typ där hela kvällen och hade det trevligt! Vi tänkte ju att vi även skulle passa på att ta lite "familjebilder", så alla vi tre syskon fick en bild tillsammans med papi, fint! Senare på kvällen så var jag ganska trött och satt mest i soffan och småfnissade åt när dom andra spelade "Med andra ord", och när dom sista gästerna gått hem bestämde även jag mig för att gå och lägga mig. En himla trevlig dag helt enkelt!







Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0