But of all the awful things that men did invent, the idea of ideal beauty is worth the most contempt.


Idag ska ju jag på fest tillsammans med mina vänner. Är lite nervös inför det här med engelskapratandet men det ska nog gå finfint hoppas jag! Och eftersom det tydligen är fredagen den 13:e idag så har jag ätit jättemycket mat för jag tänkte att hellre ha ätit för mycket än för lite när man ska på fest, och speciellt med tanke på dagens datum. Liksom, det skadar ju inte!

Nu sitter jag iallafall hemma och peppar med the ark på lite förhög volym, men det gör ingenting för igår så spelade min granne dansbandsmusik på jättehög volym i typ en timme, så jag hämnas tillbaka idag (fast med mycket bättre musik då förstås!). Lite såhär ser jag iallafall ut ikväll, nu är frågan vilka skor jag ska ha men det får bli ett senare problem! Hoppas ni alla får en himla fin fredagskväll!


Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0