I'm home!

Hahahah kommer hem och har cirka världens hicka. Och jag har haft det roligt ikölaa ocj jag har pratat engelska (så att man fattade vad jag sa och i början så sa Ida-Lisa att jag pratade engelska med småländks dialekt men jag tycket fktiskt att dte försvann sen!) och sen har vi varit på BMB och dansat lite och japp haha vetinte riktigt mer vad jag har att sga. Nu hr jag väl tänka tatt jag skulle ta ungefär vörldens löngsta sovmorgon imon, fast känner mig lite stressad för alla anandra ska typ pligga på sin c-uppsats men ag vet inte vad nästa steg vi ska göra är så känns ju lite sådär. IALLADALL! Hoppas ni har haft en himla trevligt fredagskväll för det har jag haf!



Bjuder på rn GIF-bild där jag sitter och kastar lite med min studsboll! När jag var liten så samlande jag på på studsbollar och hade runt 200 stycken varav alla hade namn hahha! Tror att dom ligger i en låda his mamma nu, mina små studsbollar liksom!

oHC det bästa haha:

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0