Man lär sig att det ordnar sig, man lär sig att man klarar sig på nästan ingenting tillslut.


Igår somnade jag medan jag lyssnade på "Jag är inte rädd för mörkret" (japp, fick det redan igår pga har bästa kontakterna!), och idag när jag vaknade var det första jag gjorde att sätta på låtarna igen. Lyssnade när jag cyklade till skolan, lyssnar när vi tar rast, lyssnar helt enkelt när jag än får chansen. Finaste, bästa<3

Idag har Kelly och jag iallafall bestämt teman och subteman till vår C-uppsats, och det innebär väl att vi har typ hundra lappar och ska dela in dom i olika grupper beroende på hur lika varandra dom är.


I eftermiddag när vi bestämt oss för att vi är klara med att plugga ska vi gå en snabbis på stan och jag ska köpa ett läppstift och strumpbyxor och dricka tills på fredag och sen ska jag köpa maaaat för nu har vi fått CSN så jag slipper svälta mer, woop woop (nej det är ingen fara mamma, jag har visst haft mat men bara tråkig mat som couscous och havregrynsgröt men nu kan jag köpa lite godare mat helt enkelt)!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Ååå bästa kent!<3

2012-04-26 @ 22:39:32
URL: http://hejmagnus.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0