@ school

Idag sitter jag i skolan och ska läsa en massa artiklar, och motivationen är väl ungefär såhär stor: .
Men det måste göras någongång, vi kommer liksom inte undan. Förövrigt har jag glitterstrumpisar på mig idag! Älskar mina glitterstrumpisar och ända anledningen till det är väl just att dom glittrar ^^


Och igår bokade jag en massa tågbiljetter. Eller ja två stycken, och ska boka en till senare idag. Är lite glad för istället för att betala 589:- för en biljett från Hovmantorp-Västerås, så ska jag istället betala 162:- bara för att jag väljer att åka från Alvesta istället (vilket typ är en halvtimme bort från Hovmantorp), så det känns ju sådär himla bra faktiskt!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0