120817

Näst sista dagen i Hovmantorp innan jag åker tillbaka hem till min lilla lägenhet. Idag har jag alltså städat lite här, aka. letat upp alla mina saker som jag spridit ut i lägenheten. Har faktiskt lyckats få ner alla mina saker i två resväskor och en kasse vilket jag är sjukt nöjd över. Väskorna var ju fulla när jag åkte hit, men har ju även hunnit med en shoppingrunda på Ullared och så en liten i Växjö igår då jag införskaffade mig en cykelkorg som jag ska ta med mig upp också. Heja heja.
 
 
Nu ska jag passa på att gosa riktigt mycket med Ansgar, för vet inte när vi ses igen. Ska ju till Spanien och då ska han vara hemma hos mamma och Anna, och sen vet jag inte riktigt när jag kan komma ner och hämta hem honom (eller Anna kommer upp med honom). Usch, saknar honom redan och vill bara gråta när jag tänker på hur länge jag ska vara ifrån honom. Min älsklingsboll liksom<3
(Bild från i Januari- 12)

Kommentarer
Postat av: Lizz

hihih,jag såg dig igår innan spelningen. :)
Hur klarade pandan regnet?
puss

Svar: Åh haha, där ser man! Den klarade sig bra, tack vare att jag hade en regnponcho att krypa in och gömma mig i! :D
Cheapo

2012-08-20 @ 14:36:01

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0