Hur kan du vara så säker på ditt svar?

Igår var jag på Kent vilket var så himlahimla fint, speciellt då dom spelade BÅDE Elever och Cowboys. Om ni vill veta hur det lät så kolla in klippet som jag hittade på youtube. Det är så fint, orkar ej, bara gråter när jag hör det!
 


Och om 3 timmar ska jag upp igen och åka till Arlanda och sen drar jag, Ida-Lisa och Catti till Spanien! Kommer anagligen bli bäst. Jag vill köpa en flytande unicorn så jag kan glida runt på den i havet, och tänker att om jag är ovanför vattenytan på unicornen så ser jag bättre ifall det skulle komma en haj! Måste verkligen sova nu, kommer må illa av trötthet imon när jag gåt upp. Ha det fint så hörs vi! Puss!
 

Kommentarer
Postat av: Magnus

Usch, jag är så avundsjuk, JAG HADE BILJETT men jag var hemma och hade feber och kunde knappt ställa mig upp. </3

Svar: Usch vad jobbigt :( Hatar att man jämt ska bli sjuk när man ska göra nått!
Cheapo

2012-08-26 @ 16:59:52
URL: http://hejmagnus.blogg.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0