Jag har inga ord för att vi andas, tänker, känner samma sak ♥

 
Igår klockan 13:30 var jag i Åryd och hämtade upp Pop, och så åkte vi hem till mig. Där satt vi i soffan ett bra tag och uppdaterade varandra om vad som hade hänt sedan förra gången vi sågs, och det tog ju såklart sitt lilla tag. Fruktansvärt roligt hade vi iallafall ibland, och vi har gått in i minsta detalj om vissa saker vilket var väldigt behövligt! När vi tyckte att vi gått igenom det allra väsentligaste så gick vi ner till ica och handlade lite mat, och så gick vi hem och fixade iordning världens godaste sallad och så gick ni ner på gräsmattan och satte oss och grillade. Tog varsit glas vin och hade det ungefär hur mysigt som helst. När vi ätit klart ville Pop gå ner till vattnet och kika lite, så vi traskade neråt sjön. Det blev en långrunda som slutade borta hos min mammas killes hus. Där hittade vi en kanot på gräsmattan och jag typ:
- Åh kolla, en kanot! Ska vi paddla?
Pop: - Ah, okej!
Och fem minuter senare var kanoten i vattnet och vi var i full gång med att paddla. Detta är ett typiskt exempel på hur lite impulsiva jag och Pop lätt blir tillsammans, haha, så lovely! Var iallafall jättehärligt eftersom sjön var precis spegelblank och vi (+ två änder) var dom enda om var ute på sjön. Vi satt och paddlade ett tag men när vi märkte att det började skymma paddlade vi in till land och hoppade lite studsmatta innan vi gick tillbaka hem igen. Resterande vaken tid tillbringade vi i soffan med att dricka Loka Melon och kolla på "Criminal Minds".
 
Ungefär sommarens mysigaste dag med världens bästa Pop! Kan ju liksom inte bli bättre någonstans ♥
 

Kommentarer
Postat av: Agnes-Elise

Åh fina bilder!:)

2012-08-16 @ 17:31:17
URL: http://strawberrywine.webblogg.se
Postat av: Popsyster

Kärlek<3

2012-08-16 @ 21:56:48

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0