Julafton

För första gången på tolv år så firade jag och mina syskon jul hemma hos mami, och lite såhär såg det ut då:
 
Ansgi och Hedwig var så snuttiga och låg nära varandra och sov i Annas säng. Mitt kattmammahjärta hoppade till av glädje må jag säga!
 
Jag har gjort mig extra julfin i prickig kjol med stor rosett och skjorta och tiara!
 

Här är jag och min fina lilla familj ♥

Närmare bild på mig och min tiara+glitter lösisar, och när vi skulle äta så var Hedwig så himla nyfiken på vad som hände så hon fick sitta i mitt knä, och sen så somnade hon där. Min lilla skrutta!
 
Anna med Hedwig i knät, och mami som rättar till Martins fluga som han fick i julklapp.
 
Och här är jag och mina syskon med våra obligatoriska bananer med röda rosetter omkring. Det är en tradition som vi har haft så länge jag minns iallafall, så varje julaftonsmorgon så ligger det tre bananer med röda rosetter under granen! Åh vad jag älskar traditioner!
 
Är förövrigt väldigt nöjd med julafton. Var sådär lagom hektiskt och sen efter maten och under kvällen tog vi det lugnt och satt i soffan och åt godis och pratade och bara hade det mysigt. Och sen att jag fick bästa julklapparna är ju bara ett plus i kanten! Nu kan jag köpa en ny säng eftersom jag fick pengar till det utav papi & Åsa, kan ta bra bilder igen utan att behöva släpa med min systemis överallt då jag fick en ny kompaktkamera utav mami (eftersom jag tappat bort min andra) och en hello kitty- hårfön utav Anna så nu kan jag tvätta min lugg och få den torr på typ två minuter!!!! Fick en andra massa fina saker som kinaskor, en medicinplåtburk och lite pengar, biopresentkort och sådär, så nu kan jag gå på bio också! Lovely!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0