Och mitt indiehjärta slår och slår och slår.

Tycker om att det är så himla mycket snö ute. Idag när jag gick från bussen så var det jättestora snöflingor som jag försökte fånga med tungen men jag lyckades inte så bra plus att jag måste sett helt galen ut, menmen. Fast lite tråkigt är det med snön också för jag kan typ inte ha mina platåskor på mig utan att halka omkring som bambi på hal is vilket tillsist resulterar i att jag trillar omkull. Nåja. Snön är en bra ursäkt till att vara inomhus och mysa och dricka te ur min nya favoritkopp och äta en massa pepparkakor. Tydligen älskar Ansgi också pepparkakor så jag får lite sällis när jag plockar fram paketet och han spinner och buffar tills han också får smaka en bit.
Och imorgon är det fredag och jag hade velat gå till Kåren för jag vill glittra och vara sådär vinfull och dansa i platåskor, men ingen av mina vänner kan gå med mig och jag vill ju absolut inte gå själv så jag får helt enklet vänta tills nästa fredag då det är "lilla sommarfesten". Kommer nog bli fantastiskt bra tror jag för vi ska dricka oboy/minttu-drinkar då, plus att jag ska ha på mig min nya tiara som jag köpt! Det ni!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0