Orkar jag så orkar du, andas in och andas ut, orkar jag så orkar du.

 
Idag är det nyårsafton och jag ska fira den genom att vara hemma tillsammans med mami, Uffe, Ansgar och Hedwig. Känns så himla skönt faktiskt, har ingen direkt lust att festa och imon åker jag tillbaka till Västerås och då känns det bra att inte vara så himla bakis och trött!
 
Hade skrivit ett lite längre inlägg om lite tankar som jag haft om personliga saker som hänt detta året men känner nog att det hade varit för deprimerande för att skriva ut hela så jag struntar i det. Det jag har "lärt" mig detta året är att jag helt enkelt får vänja mig med att resten av mitt liv mer eller mindre alltid kommer att vara som en berg- och dalbana och att jag på nått sätt måste lära mig att parera svängarna och göra det så bekvämt som möjligt för mig under resans gång. Lära mig att leva med det helt enkelt. Och det kommer jag göra tids nog, det är jag övertygad om.
 
Och jag har bestämt mig för att skita totalt i vad andra tycker och tänker om min stil och vad jag har på mig för kläder och vad jag har för frisyr och skor. Jag skiter faktiskt i att andra personer som ser ut som jag i genomsnitt är tio år yngre än vad jag är. Känner liksom att om jag vill glida runt med glitter och tiaror i håret och platåskor på fötterna får jag väl göra det? Om jag bara vill klä mig i svartvita kläder så är det väl min ensak? Jag klär mig såhär så länge som jag trivs med det för bara för att jag har en viss stil så förändrar det inte mig som person. Jag är fortfarande jag och inte min stil. Jag tror att det finns vissa föreställningar som man kan dra av mitt yttre (eller så är det ännu en utav mina "vanföreställningar", som K. skulle ha sagt) men jag har bestämt mig för att lägga av med att tänka så mycket på det nu och bara glida med helt enkelt. Bara vara jag. Heja heja och mer glitter åt folket!
 
Puss på er!
 

Kommentarer
Postat av: Marcus

Så. Jävla. Snygg. Outfit.

Svar: Tack! :D
Cheapo

2013-01-01 @ 16:23:39
Postat av: Hanna

Gudars vad fin du är, sanslöst!

Svar: åh, tack så himla himla mycket!
Cheapo

2013-01-09 @ 23:24:50
URL: http://sanningsenlig.blogg.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0