På fredag!

Hörni hörni hörni om allt går som det ska så ska jag hämta hem Hedwig på fredag direkt när jag kommit ner till mami!!!!! Eller ja först ska jag åka in till stan och köpa lite nödvändiga kattungesaker och sen ska vi hämta henne! Åh är helt megasuperdupernervös men jag hoppas ju att det kommer gå bra och så men tänk om det inte gör det och blablabla. Hundratusen olika tankar i mitt huvud men mest ser jag fram emot att ha en lite kattunge igen så jag kan få kattungegosa och att Ansgi får någon att leka med och så! Jag hoppas att hon inte är alltför skygg (som Ansgar var när jag fick honom. Han gömde sig under en byrå i åtta timmar innan jag fick fram honom och sen satt han och jag instängda i ett 5 kvm i tre dagar innan han vågade komma fram, och det tog ungefär 1,5 år innan han vågade hoppa upp i mitt knä, och nu 3 år senare är han hur gosig som helst!). Iallafall. Ville bara berätta!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0