Strålande jul

Igår hade jag och mina vänner julmys hemma hos Ida-Lisa. Jag hade gjort mig julfin och lockat håret och sprayade glitter i det och tänkte att jag toppar det hela med att ha på mig min fabulösa kattröja jag köpte häromdagen! Vi hade med oss julmust och lussekatter och pepparkakor och skumtomtar och choklad och det var så himla mysigt. Och såklart lyssnade vi på julmusik också. Pratade om miljoner saker och jag vi dog av skratt när jag visade en grej och samtidigt sjöng 'gangnam style', haha! Nu har vi sagt jul-hejdå men vi har redan planerat in nästa träff i början på januari då vi ska ha sleep over och dela ut julklapparna som vi köpt!
 

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0