There was a time when I was lost in myself, you took my hand became my guide.

 
Plötsligt händer det, och jag står och lagar matlådor som aldrig förr. Nu är min frys full utav potatis- och purjolökssoppa, quornförssås med squash, samt fetaost- och broccolipaj! Har tänkt att baka focacciabröd med rödlök i till soppan också, kan ju vara gott och knapra på som tillbehör liksom.
 
Annars har jag varit på praktiken idag men fick gå hem redan vid kl. 13 för det fanns inget att göra! Imorse så gick inte bussen hemifrån mig så jag var tvungen att lämna min lägenhet kl. 06 och gå enda ner till stan vilket är typ 2,5-3 km i typ -17 grader haha. Hade ingen känsel i mina lår när jag var framme men fick ju ändå lite motion, plus att jag passade på att posa med en gran för att underhålla mig själv i väntan på bussen!
 
 
Nu längtar jag bara tills på fredag för då är det fest på Kåren och jag har en flaska vin och tre glittercider i kylen, håhå vad bra det kommer bli!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0