Ät fett och socker tills du spyr.

Idag har varit en bra dag (förutom idag på lunchen då Catti och jag drabbades av tillfällig affektlabilitet och växlade mellan typ tio olika humör på en minut.. ^^)! Kent har släppt nya speldatum, jag ska på intervju för ett sommarjobb på infektionskliniken på måndag och så har jag fått fika! ^^


Som synes på de två översta bilderna så är jag inte så bra på att äta semlor= får grädda över hela mitt ansikte typ. När jag skulle ta min första tugga så råkade jag frusta till så att det flög florsocker över hela mig, haha. Så tillsist fick Ida-Lisa lära mig lite knep för hur man lättast skulle äta upp den; exempelvis att man skulle börja med locket först!


Kommentarer
Postat av: Mattias

Lycka till på intervjun! :)

2012-02-21 @ 23:22:41
Postat av: Cheapo

Sv: Tack! :D

2012-02-22 @ 17:24:23
URL: http://cheaapo.blogg.se/
Postat av: Em

HAHA SÖÖT! <3

2012-02-22 @ 21:28:40
URL: http://ifuckbatman.blogspot.com

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0