Come on, come on, come, get up and dance with me! No more, no more blue days and lonely years.


Idag är det äntligen dags, och som jag har längtat i tre månader; THE SOUNDS ♥ Åker från Västerås vid 15-tiden idag, så hinner med en tur på stan och så innan det är dags för själva konserten! Har ingen aning om vad jag ska ha på mig, eller vad jag ska ha på fötterna utan att förvärra skoskavet som jag fick utav mina skor igår, men det löser sig nog. Får ta en djupdykning in i garderoben nu så jag slipper stressa med det i sista minuten.



Bild från när jag träffade Maja under Malmöfestivalen -09. Ser ju helt mongo ut men ni förstår ju inte hur mitt hjärta slog och hur sjukt glad jag var, och att hon sekunderna innan hade gjort high five med mig! Finaste, finaste Maja!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jodå, vi förstår. I alla fall jag. ^^

2012-02-29 @ 23:35:38

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0