I'm a riddle to myself, can't be explained.

Första februari. Jag inleder månaden med en eftermiddagsföreläsning, så jag har hunnit göra en massa nytta nu på morgonen, exempelvis gjort lite pilates, dammsugit, skurat golven, skurit upp lite grapefrukt som jag ska ha med mig till skolan och fått ett helt tomt brev från mitt f.d. sommarjobb! När jag vaknade idag på morgonen var det sol och klarblå himmel och då tänke jag att jag skulle promenara till skolan, men nu är det en massa vita moln på så ser inte alls lika kul ut att gå längre. Tror jag cyklar. Idag efter skolan ska jag iallfall kanske hem till Ida-Lisa och så ska vi fixa biljetter till Filip&Fredriks show som dom ska ha bland annat här i Västerås i maj. Woopwoop, kommer bli awesome!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0