Intervju

Ska iväg på sommarjobbsintervju på infektionskliniken kl. 14 idag, så sitter här hemma och är nervös nu! Har iallafall varit på skolan tillsammans med Ida-Lisa och skrivit ut våra betyg eftersom vi tänkte att det är säkert bra att ha med sig på en intervju och så.
Är lite orolig att dom inte har fattat att jag bara vill jobba halva sommaren, och att dom isåfall erbjuder mig att jobba hela sommaren men det vill jag ju inte. Jaja, det löser sig nog typ! Önska mig lycka till ^^


Upd. 14:38
Hemma igen efter intervjun, som för övrigt kändes bra! Blev runtvisad på avdelningen lite, och sen så sa chefen att hon skulle återkomma när hon pratat med mina referenser, så nu hoppas jag på att hon hör av sig snabbt för hatar ju att gå runt och vara nervös över att det ska ringa! ^^

Nu hade jag tänkt att jag skulle laga lite matlådor så jag har nått att äta framöver, nu när jag liksom ändå är ledig idag och så! Funderar även på att gå ut och gå en runda sen, det är ju faktiskt himla skönt ute!

Kommentarer
Postat av: Agnes-Elise

Lycka till! :)

2012-02-27 @ 13:28:58
URL: http://strawberrywine.webblogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0