Mindre kan ingen göra, mera kan ingen göra.

Igår: Hängde jag hos Ida-Lisa tillsammans med henne och Catti, åt pizza och godis pga det var ju faktiskt lördag! Vi kollade på Melodifestivalen, vilket jag inte kommer ihåg när jag gjorde senast. Förstår liksom inte uppståndelsen kring detta program? Nåväl, vi hade det så himla roligt och jag vet inte om vi var trötta eller om alla var på värsta fnisshumöret för jag vet inte hur många gånger vi bröt ihop av skratt. Ida-Lisa och jag har även kommit på att vi ska dansa som i reklamen (som är i videon nedan) nästa gång vi är ute, haha det kommer ju bli sådan succé! ^^ Ida-Lisa ska förövrigt vara han i grön tröja, och jag är han som kommer in efter ett tag!


Idag: Jag vaknade och var helt lycklig eftersom jag drömt om Kent hela natten, åh så himla fint! I drömmen så lyckades jag hamna först vid insläppet och naturligtvis längst fram i mitten vid staketet och liksom behöver jag säga mer? :D Nu har jag ätit minihelgfrullis och börjat plugga lite smått. Har även hunnit med att städa undan lite så att jag resten av dagen slipper bli störd av det/se det som en ursäkt att inte plugga, haha. Vill ha fredag runt kl. 17, för då har jag med sannolikhet skrivit klart denna tenta, FRIHET!



Kommentarer
Postat av: Beskyddaren

Åhh, jag drömde också om kent i natt!

2012-02-19 @ 14:25:46
URL: http://kentarna.blogg.se/
Postat av: Virvelvindsflickan

åh, så gott med pizza!


★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0