Tiden går så fort, men det behöver ingen tänka på.

Igårkväll hängde jag hemms hos Ida-Lisa! Först åt vi på Max eftersom vi var så himla hungriga och väl på Max var det ungefär som om vi skulle sitta hemma hos mig och äta för fom spelade typ först Broder Daniel, sen Markus Krunegård, Timo Räisänen, The Ark och Kent, liksom på rad! Var jättehappi! Sen drog vi hem till Ida-Lisa och skrattade åt "Big brother" och nått annat jättekonstigt program innan det var dags att kolla på melodifestivalen. Nej, alltså bortsett från förra helgen vet jag inte när jag senast såg en delfinal i melodifestivalen, så nu vet ni det. I'm not a "melo-fan". Under tiden roade vi iallafall oss med att göra skitkonstiga gifar och försöka dansa som Dany. Gick ju sådär men vi kände att vi måste öva in lite dancemoves inför torsdag haha! Efter ett tag fick Ida-Lisa den eminenta idén o att vi skulle "slit en ragg", aka. åka ut en runda med henne bil! Och så himla mysigt det var. Vi åkte bara runt och lyssnade på en massa bra music och pratade om allt mellan himmel och jord och hade det jättemysigt. Sen kom vi på att vi nog var lit hungriga trots allt, och då var ju klockan liksom typ kvart över tolv, men vi gick hem till Ida-Lisa igen och hon höftade till med en "broccoli-carbonara", blev faktiskt jättegott! Och sen så åkte jag hem till en katt som var så kelig att han inte gick från min sida på en halvtimme ungefär<3




Idag är det förövrigt andra gången denna veckan som jag vaknar hemma hos mig och inte har en jäkla aning om vart jag är någonstans, haha! I onsdags vaknade jag och typ "WTF?! Vart är jag någonstans?!?!!?" Alternativen stod mellan Hovmantorp, Gotland och Västerås, och efter nån minut fattade jag ju att jag var på precis samma ställe som jag somnat på; alltså i Västerås. Och idag vaknade jag och fattade inte vad det var för dag, varfö jag hade vaknat, vad jag skulle göra idag, och VARFÖR var klockan kvart över tio?! Haha alltså, fattar inte...

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0