You can run but you won't come far!

Igår var jag, Ida-Lisa och Catti på Rebacca & Fiona på BMB, och det var så himla roligt! Kom inte ihåg när jag dansat så mycket senast, och jag tycker liksom inte ens om att dansa egentligen. Shottade iallafalle en shot som smakade vanilj (kan den ha hetat tequila rose?? Kommer ihåg att Ida-Lisa berättade typ fem gånger vad den hette haha men kommer ändå inte ihåg.). Vi dansade iallafall tills dom stängde vid 02, och sen så skulle Ida-Lisa och jag gå och äta på "burger corner" men det var så sinnesjukt lång kö där så vi drog till "Subway" istället och där träffade vi en kille som trodde att jag kom från Göteborg och sen så skulle han förklara att det var typ längre mellan Västerås-Göteborg än Göteborg-Växjö och haha så skulle han visa med sin halsduk hur lång avståndet var och Ida-Lisa och jag satt mest och fnissade. Kl. 03 stängde dom och då hängde jag med Ida-Lisa hem, och hängde där tills klockan typ var halv sex eller nått då hon somnade fastän jag var aspigg men jag cyklade iallafall hem i sjutton minusgrader, och om man bortser från kylan var det faktisk ganska trevligt; lyssnade högt på kent i mina hörlurar och allting glittrade ute pga att det var så kallt! Somnade klockan typ halv sju eller nått, haha helt crazy för att vara mig!









Kommentarer
Postat av: Ida-Lisa

Awesome kväll! :D

2012-02-05 @ 22:40:57
URL: http://idalisapersson.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0