And when I realize that nothing with me is honestly.

Håller på att packa för fullt och förstår inte riktigt hur jag ska få med mig alla saker hem. Hade ju onekligen fruktansvärt mycket saker med mig när jag reste från Västerås, och jag har ännu mer saker med mig när jag åker tillbaka (julklappar och shopping you know) så det ska bli himla intressant att se hur jag löser detta. Åker iallafall tillbaka till Västerås imon på morgonen. Känner lite såhär inför det; vill ju stanna hemma hos mami & Anna och mysa med dom och det är faktiskt ganska skönt att vara hemma, men å andra sidan så saknar jag mina Västeråsvänner så himla mycket och det ska bli så roligt att få träffa dom igen! Det var ju faktiskt typ tre veckor sedan vi sågs sist. Får passa på att njuta av att umgås med dom så mycket som möjligt tills vår nästa kurs börjar om två veckor; vi kommer nämligen gå 8/9:15-16 nästan varenda dag i fyra och en halv veckas tid. Kommer antagligen att avlida och lite sådär men det är en rolig kurs (och äntligen så slipper vi det vårdvetenskapliga flummet) så förhoppningsvis så väger det upp lite!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0