Ännu är det vinter, och den stora vita björnen ligger kvar.


Har hängt i Eskilstuna hela dagen, vilket såklart inte har varit det roligaste men vi överlevde. Nu känns det som om jag har träningsvärk i min hjärna, så jag har bestämt mig för att fortsätta min chillkväll i sängen med att kolla på "That '70s show", och sen renskriva mina anteckningar imorgon!
Iallafall, idag på lunchrasten så satt Ida-Lisa och jag i sånna här roliga stolar! Ville typ köpa en, men upptäckte när jag googlade på dom att dom kostade runt 7000:-, haha. Och idag har jag, som ni ser, haft på mig min nya snöbollströja som kommer ifrån Monki. Den är himla skön, plus att mina vänner kan roa sig under föreläsningarna med att hålla på att slå på snöbollarna!



Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0