Nyår.

Jag firade nyår i Åryd tillsammans med Pop och hennes vän Sofie! När jag kom blev jag bjuden på bål som smakade lite banan, och sen åt vi ost&kex och spelade monopol. Sen lagade vi mat och jag blev satt vid spisen att steka köttet, trotts att det var Pop som hade stekoutfiten på. Pop's katt Chelsea var också med och firade, dock var hon inte lika pepp som oss andra, men hon var fin iallafall. Sedan åt vi trerättersmiddag och hade djupa diskussioner om allt möjligt, jag menar det var ju trots allt en sjuksköterska, en behandlingspedagog och en beteendevetare som satt kring ett och samma bord, så diskussionerna kunde ju inte ha blivit mycket djupare! Vid tolvslaget sprang vi ut och blåste i våra partyblåsor och dansade och lyssnade på musik och sjöng och drack asti och hade det himla trevligt. Sen gick vi in och fortsatte dansa, och när klockan var runt halv tre så slängde vi oss i soffan och kollade på "Mia&Klara" innan allihopa somnade!
Och lite såhär såg nyåret ut i bilder. Filmen längst ner är sjukt störig egentligen, vi hoppar bara omkring och blåser sjukt mycket i våra partyblåsor och sjunger falskt till the ark, men det är ju lite fint också för vi hade det himla trevligt!










Kommentarer
Postat av: Ida-Lisa

Vad snygg Emelie är i håret!

2012-01-02 @ 20:11:11
URL: http://idalisapersson.tumblr.com/
Postat av: pandasoppa

gud fina pandan, sjuksysterpandan! bäst. jag har hittat stövlarna med platå på biancos utförsäljning. haha.

2012-01-22 @ 21:11:55
URL: http://pandasoppa.blogspot.com/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0