When we stop breathing for each other, we´re drained of our will.


Sitter och äter frullis nu tillsammans med mami och Anna. Snart ska Anna och jag åka in till maxi och handla, I love att handla på maxi, så himla roligt. Och när man ändå är på maxi så kan man ju liksom passa på att gå i alla andra roliga affärer runt omkring (det är ju liksom värsta shoppingcentret där uppe nu tydligen)!

Förövrigt så saknar jag mina fina vänner i Västerås. Men nu är det inte ens en vecka kvar tills vi ses, och nästa fredag (fredagen den 13e!!!) så ska vi ha reunionfest. Kommer bli storslaget alltså! Och detta att jag om endast någon vecka börjar mitt tredje och sista år på sjuksköterskeutbildningen. Känns helt fucking galet! Jag menar liksom, om ett år (om vi fortfarande lever då.. (ja jag tror typ på att jorden kommer gå under, så kommer gå runt och ha dödsångest hela detta året)) ska skaffa jobb och jobba på ett riktigt sjukhus och ta hand om mina egna patienter utan en handledare och blanda mediciner och ta blodprover och blododla och ronda ensam och fatta allt läkaren säger och omg liksom!!!! Helt galet, det är det enda jag kan säga!

Kommentarer
Postat av: resume

Precis vad du behöver! Tack för info, förresten och i tid.

2012-02-21 @ 11:23:45
URL: http://cvresumewritingservices.org/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0