Äppelöga

Har köpt sex kilo vattenmelon idag. Hade kunnat leva på vattenmelon enbart, vet inte om det finns något godare? Jobbade dag idag, och när jag slutatde så träffade jag Catti som väntade på Kelly för dom skulle gå ner till stan och fika med Marie så jag hängde på och så drog vi ner till stan och åt sallad och hade det trevligt!
 
Har varit ute med Ansgi idag också och samtidigt blivit biten av en miljon myggor eftersom alla tydligen bor i min lilla skogsdunge vid mitt hus. Inte så okej faktiskt. Och så har jag pratat och planerat lite med Anna om att jag kanske ska köpa en till katt i höst. Spännande och en del att planera och så, så vi får se hur det blir!

Kommentarer
Postat av: lillapister

Åååh, en Ansgi kompis kommer bli så mysigt!!

2012-07-03 @ 10:00:10
URL: http://eklundgren.blogg.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0