Hela livet var ett disco

Tvåmannafest @ Ida-Lisa igår! Blev ju en speciell fest, precis som det alltid blir när jag och Ida-Lisa festar. Festen innehöll bland annat att jag provade hennes jeans= första gången jag har på mig jeans på typ tre år, att vi mätte och jämförde diverse kroppsdelar med varandra, gled runt och dansade i hennes lägenhet iförda solglasögon och hade det obligatoriska serious talket. Sedan ringde jag även till mamma och Anna och typ "HALLÅ JAG HAR PROVAT IDA-LISAS JEANS!!!", och jag passade även på att prata lite med Ida-Lisas mamma i telefon ^^ Under kvällens gång tog även vår sprite slut, och eftersom Ida-Lisa är en äkta husmor så fixade hon det genom att snabbt och enkelt koka ihop lite sockerlag och hälla i våra drinkar! Hur bäst liksom? :D
 
Iallafall. Jag hade handlat med mig en stor vattenmelon, och utav den gjorde Ida-Lisa asgoda drinkar som vi slurpade i oss ganska fort och blev därför också ganska fnissiga. När klockan var elva bestämde vi oss för att cykla ner till stan och lyssna lite på Eric Amarillo, men vi var bara där i typ tio minuter innan vi bestämde oss för att söka upp Catti och hennes vän. När vi väl träffat dom så drack vi lite öl och dansade innan vi bestämde oss för att gå och äta lite, och sen cyklade vi hem! Finfin kväll!
 

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0