Power meet

Hahaha, vet inte riktigt vad jag ska säga om igår. En intressant och väldigt rolig kväll var det iallafall! Jag och Ida-Lisa hängde hemma hos Marie och åt lite och drack sedan vin, och plötsligt ringer Maries mamma och säger att vi kan få åka med i deras raggarbil om vi snabbt kunde komma till stationen. Så vi raffsade ihop lite vin och cider i en påse och småsprang ner till stationen. Jag var ganska nervös pga har aldrig åkt i en raggarbil eller pratat med raggare och det är en helt ny miljö för mig osv., men det gick bra! Så vi åkte ut till Hälla där det var en massa andra raggare och så stod vi där och drack vin/öl/cider och pratade med lite människor och en sa att mitt hår såg ut som en alien typ haha! När vi hängt klart där åkte vi tillbaka in mot stan och sen blev vi avsläppta vid Lögarängen (tror jag ^^), så då traskade vi runt där en sväng. Sen blev vi helt plötsligt ganska fulla och blev väldigt kärvänliga mot varandra haha, vilket i sig är väldigt intressant då vi i vanliga fall inte alls är det så vi var lite chockade över det! Efter ett tag ringde iallafall Silverpojken så då gick vi för att möta upp honom, och sen blev alla hungriga typ och då bestämde vi oss för att gå och äta och sen gick alla hem till sig!
 
Och eftersom jag glömde min kamera hemma så har jag bara diverse mobilbilder (och en bild som jag lånat från Maries mammas facebook ^^) från min, Marie, och Ida-Lisas mobiler, så vi får helt enkelt nöja oss med det!
 

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0