Bike for fun.

Idag har jag köpt en ny cykel eftersom min blev stulen i lördags. Känns jävligt surt att behöva köpa en ny cykel eftersom jag köpte den jag hade för bara tre månader sedan, men jag what to do när jag verkligen behöver en cykel? Råkar ju liksom bo på helt fel sida av Västerås om man jämför med vart mina vänner bor, så behöver ju alltid cykla en liten bit för att träffa dom. Imonkväll ska jag iallafall hämta den, känns kalasbra!
 Ida-Lisa var iallafall med mig och köpte cykeln, och som vanligt kände ingen för att gå hem så vi gick till ica och köpte sallad och sen satte vi oss i parken och åt tills det började regna ^^
 
Nu är jag sjukligt trött vilken främst beror på att det var en ganska traumatiskt eftermiddag idag på jobbet, så resten av kvällen ska jag spendera med att gå ut med Ansgi och sedan läsa hade jag tänkt. Nu vet ni det!

Kommentarer
Postat av: lillapister

Kollar ringklocka imorgon (:

Svar: Ja, gör det! :D
Cheapo

2012-06-28 @ 22:43:05
URL: http://eklundgren.blogg.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0