First day alone

Idag har jag gått själv för första gången på infektionskliniken eftersom min upplärning är slut. Var lite nervös innan över att det skulle vara många patienter och att jag inte skulle hinna med och att det skulle vara sådär stressigt som det kan vara ibland, men när jag kom dit fick jag reda på att jag bara hade tre patienter varav en klarade sig själv! Fick alltså en perfekt första-dagen-som-jag-går-ensam-dag!
 
Innan jobbet så åt jag och Ida-Lisa iallafall bakisfrullis på Max pga det är skitgott och bäst, plus att Max är ett mycket bra ställe för att gå igenom allt som hände kvällen innan. Och nu ska jag snart åka ner till stan för att träffa henne igen, för vi (och eventuellt några fler av våra vänner) ska vara wild and crazy och gå och kolla på bio som börjar kl. 23:30! Dä ni! Vi ska se "Snow White and the Huntsman", så hoppas att den är lika bra som folk har sagt att den är.

Kommentarer
Postat av: marie

Var den bra då?:D

Svar: Ja, det tycker jag! :D
Cheapo

2012-06-24 @ 11:04:51
URL: http://fridolfsson.blogg.se

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0