Första dagen @ Infektion

Idag har jag gått min första dag på infektionskliniken där jag ska jobba i sommar. Gick med en jättegullig uska, och henne ska jag gå med hela veckan vilket känns himla bra. Har även hunnit med att båda spola igenom och sätta en kateter, och det har jag aldrig gjort på en riktig människa innan (bara dockor i skolan) och det gick jättebra så är helt happi! Dock har min hjärna svårt att fatta att jag faktiskt jobbar, utan jag tror hela tiden att jag har praktik haha.


Om en och en halv timme ska jag iallafall vara hos Ida-Lisa för då ska vi äta lite och sen ska vi kolla på fotboll, woop woop! Bästa!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Duktigt du är! :)

Är inte alls trött trots att jag varit varit 26 timmar och klockan är 23 här :/ Vill prata när jag kommer hem! Känns som att det var evigheter sen!

2012-06-13 @ 08:23:47

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0